We mogen weer!!

24 juni 2021 23:30

Aanstaande zaterdag 26 juni is het dan zover, we mogen iedereen weer welkom heten op ons sportpark! Na bijna 9 maanden ontvangen we van harte alle ouders, opa's, oma's, broertjes, zusjes, supporters van het eerste of één van de overige teams, weer op Sportpark De Grift!

Het is eigenlijk nog best wel een beetje onwerkelijk. Na zo'n lange tijd ons prachtige sportpark dat hopelijk weer druk bezet is. En natuurlijk is het na zaterdag ook gelijk zomerstop, maar we zijn blij dat we dit nog voor jullie kunnen doen. Er worden een aantal wedstrijden gespeeld, waaronder die van ons eerste elftal tegen de buren uit Leusden, Roda '46. Het belooft mooi weer te worden, dus het wordt volop genieten!

De komende zomermaanden zal het park en de kantine op zaterdags geopend zijn van 14.00 - 19.00 uur en kan er in deze tijd ook gewoon worden getraind of kun je gewoon lekker een balletje trappen met je vrienden. Afgelopen zaterdagen hebben we al met een aantal van onze senioren mogen genieten van het zonnetje op de zonovergoten terrassen. Heb je hier ook zin in, kom dan zaterdag of een zaterdag tijdens de zomermaanden juli en augustus, gezellig naar ons sportpark! Jullie zijn weer welkom!!

Bestuur vv Woudenberg