G-team Woudenberg op zoek naar begeleiding

30 juni 2021 20:30

Onlangs hebben Sierd Smit, Carola en Michel van Santen aangegeven te stoppen met de begeleiding van ons G-team. Jarenlang waren zij aan dit prachtige team verbonden, maar helaas komt hier een einde aan.

Carola en Michel moeten helaas stoppen om gezondheidsredenen en Sierd heeft vorig jaar al aangegeven dat dit zijn laatste seizoen zou zijn. Hij gaat zijn vrije tijd wat meer besteden aan oa zijn familie. Uiteraard willen we hen alledrie hier super voor bedanken. Zij hebben met volle overgave jarenlang de jongens en meiden op dinsdagavond en zaterdag begeleid.

Dit betekent dus wel dat we naarstig op zoek zijn naar begeleiding die ons G-team op dinsdagavond een uurtje kan trainen en op zaterdag gedurende de na- en voorjaarscompetitie kan begeleiden. Het is ook mogelijk om bijvoorbeeld alleen op dinsdag een uurtje het G-team te trainen en dat we voor de zaterdagen 2 vrijwilligers bereid vinden om hen tijdens de wedstrijden te begeleiden. We kunnen dit prachtige team (al meer dan 10 jaar actief!!) binnen onze vereniging niet zonder begeleiding laten starten aan het nieuwe seizoen. Dus heb je zin om dit leuke team te begeleiden, laat ons dit dan weten.

Stuur een mail naar Michel van Raaij via [email protected] of bel 06-53230950.