Competitie: zaterdag 14.30 uur Woudenberg 1 - Almkerk 1

1 oktober 2021 20:00

Kan Woudenberg zich morgen revancheren van de slechte competitiestart tegen Huizen?

De ploeg is morgen op 3 plaatsen gewijzigd. David is weer fit en start centraal achter in. Daan schuift daardoor naar het middenveld en vervangt Bas. Nick speelt in plaats van de geblesseerde Tim.  Jari start morgen op de bank en Roefat begint in zijn plaats in de basis.

Ook Almkerk verloor het eerste duel in de derby tegen GRC. De ploeg die morgen weet te winnen neemt afstand van de onderste regionen.

Jeroen en Rob hebben er vertrouwen in dat de valse start in Huizen morgen recht gezet kan worden.

Kom kijken naar de eerste competitie wedstrijd op sportpark de Grift. Het is precies een jaar geleden  dat Woudenberg 1 een competitie wedstrijd thuis afwerkte. We rekenen op veel publiek.