Overlijden Rob Gijsbertsen

5 mei 2023 16:00

Met grote verslagenheid hebben wij vanochtend kennisgenomen van het plotseling overlijden van onze assistent-trainer van het eerste elftal, Rob Gijsbertsen. Rob werd slechts 53 jaar.

Het overlijden van Rob heeft een grote impact op onze vereniging. Wij kennen Rob als een echte clubman. We herinneren hem als speler, trainer en vrijwilliger op allerlei gebieden. Alles wat hij deed voor de club was met enthousiasme en onnavolgbare bevlogenheid. Wij gaan Rob missen.

Wij wensen Nicole en zijn kinderen Milan, Esmee en Levi, zijn familie, vrienden en de spelers en staf van ons eerste elftal veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Voor altijd Geel – Zwart.

Bestuur v.v. Woudenberg

P.S. Begin dit jaar publiceerde voetbaljournaal.com nog een mooi artikel over clubman Rob Gijsbertsen. Het artikel geeft een mooi beeld van Rob als persoon binnen onze vereniging. Lees het artikel hier.

rob.jpeg