Voorjaarstraining Kaboutervoetbal gaat weer van start

13 maart 2024 17:00

Dit voorjaar zal v.v. Woudenberg weer een aantal trainingen gaan geven aan de aller jongste kinderen van 3 en 4 jaar.

Tijdens de Kaboutertraining kan ieder kind op spelende wijs kennismaken met de bal, de trainers, het voetbalveld en de andere kinderen.

U kunt uw zoon of dochter opgeven voor een vijftal proeftrainingen van 15:00 uur tot 16:00 uur op de volgende woensdagen: 3, 10, 24 april & 15 en 22 mei. De trainingen vinden plaats op veld 3 - het kleine kunstgrasveld - van Sportpark de Grift in Woudenberg.

We willen u wel vragen om niet alleen uw kind naar het voetbalveld te brengen, maar ook aanwezig te blijven gedurende de training. Mocht er toch wat zijn, dan bent u altijd in de buurt om uw kind op te vangen. Zo'n eerste keer op een groot voetbalveld is voor sommige misschien toch best wel een beetje spannend.

Aanmelden doet u door een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld naast de naam van uw kind ook graag de leeftijd.

U ontvangt een paar dagen voor de start van de eerste training een mail met wat meer praktische informatie.

Tot woensdag 3 april aanstaande!