Trainer Mitch Maas tekent contract bij v.v. Woudenberg

11 februari 2024 13:15

Met het zetten van de handtekeningen en een stevig handdruk werd afgelopen zaterdag het contract tussen de v.v. Woudenberg en Mitch Maas als trainer voor het seizoen 2024-2025 bekrachtigd.

Met de 32-jarige Mitch Maas en huidig assistent Yorick Versteeg krijgt de selectie van v.v. Woudenberg een ambitieus trainersduo dat de eveneens jonge Woudenbergse selectie de fijne kneepjes van het voetbal moet gaan bijbrengen.

Dat Mitch ambities heeft blijkt wel uit het feit dat hij al twee wedstrijden van Woudenberg via opnames heeft bekeken. Daarnaast was hij afgelopen weekend in Bussum aanwezig om de voetballers in levende lijve te zien spelen.

Na het ondertekenen van de contracten werden de eerste afspraken gemaakt voor de oefenperiode van komend seizoen. Een seizoen waar beide partijen met vertrouwen naar uit zien.