Feest: Dierentuin 2.0 (thema: Jungle)

14 februari 2024 10:00

Zoals jullie waarschijnlijk via de eerste aankondigingen op de socials al hebben gezien, organiseert v.v. Woudenberg (het 2e elftal) op 23 maart een feest in de kantine!

Het feest staat in het teken van Make a Wish. De opbrengsten van het feest gaan naar deze stichting. Make a Wish maakt wensen mogelijk voor ernstig zieke kinderen. Naast de opbrengsten van het feest is het ook mogelijk om via de QR-code een donatie te doen.

Programma

Op 23 maart speelt ons eerste elftal een thuiswedstrijd tegen v.v. De Meern. Vanaf de rust (15:15) is het mogelijk dat kinderen zich laten schminken, loopt er een fotograaf rond, om wat leuke plaatjes te schieten, en is er een springkussen aanwezig.

Vanaf 19:30 begint de feestavond Dierentuin 2.0 (leeftijd vanaf 16 jaar). Kaarten voor het feest zijn 15 euro en kunnen worden aangeschaft via de bar in de kantine. Uiteindelijk zal rond 23:30 de Mystery Guest arriveren.

Genoeg redenen om dit feestje niet te missen. Genoeg redenen om 23 maart bij v.v. Woudenberg door te brengen.

Tot dan.

d75ba950-bca1-4bfc-b841-76e888e1a2ca.jpeg