Argon - Woudenberg

4 april 2024 22:30

Zaterdag staat weer een belangrijk potje op het programma. In de onderste regionen neemt Woudenberg het op tegen de nummer laatst van de competitie, Argon uit Mijdrecht.

Woudenberg verzuimde twee weken geleden tegen een directe concurrent, De Meern, punten te pakken en verloor op eigen veld met 0-1. Om nog kans te houden op handhaving zal er gewonnen moeten worden van Argon. Een mooi potje dus.

Uiteraard kunnen we weer alle support gebruiken, dus kom naar Mijdrecht en moedig onze jongens aan! De aftrap is om 14:30 uur.