Alfred Borgen overleden

15 april 2024 9:00

Afgelopen week hebben we kennisgenomen van het plotseling overlijden van Alfred Borgen.

Alfred is slechts 60 jaar geworden. Alfred kwam in 2016 naar onze vereniging en startte in de functie als Jeugd Hoofdopleiding. Deze rol heeft hij tot en met 2020 met veel passie en energie vervuld. Ook was hij samen met Mark van Vugt jarenlang de drijvende kracht achter onze Voetbal Academie.

We kennen Alfred als een lieve rustige man die oog had voor alle kinderen en leiding gaf aan de selectieteams binnen onze vereniging. Vele trainers en vrijwilligers hebben in die jaren altijd prettig met Alfred samengewerkt.

6bbe45e2-1e9e-4415-8aed-e7427c15f1a6.JPG

Via deze weg willen wij zijn vrouw Nelly, zijn 2 zoons Lars en Milan en overige familie en vrienden heel veel sterkte wensen om dit verlies te verwerken. Ook willen we de leden en vrijwilligers van SVMM, de club waar hij als vrijwilliger werkzaam was, sterkte wensen om dit gemis binnen hun vereniging te verwerken.

Het afscheid van Alfred zal deze week in besloten kring plaatsvinden.

Namens leden en vrijwilligers van v.v. Woudenberg,

Michel van Raaij

Voorzitter v.v. Woudenberg