Batavia '90 1 - Woudenberg 1

19 april 2024 11:00

We naderen het einde van de competitie en het wordt steeds lastiger voor Woudenberg om directe degradatie af te wenden. Afgelopen twee wedstrijden, tegen De Meern en Argon werd maar 1 punt binnen gehaald. Afgelopen zaterdag won de Meern ook nog eens dik van Montfoort en dat betekent, met nog 5 wedstrijden te gaan, dat het gat naar een nacompetitie plek 8 punten is.

Dat lijkt een onmogelijke opgave. Maar toch gaan de mannen van Jeroen Peter en Yorick Versteeg aankomende zaterdag vol voor de drie punten. Kan Woudenberg in de laatste wedstrijden nog voor een verassing zorgen? Om te beginnen aanstaande zaterdag tegen Batavia '90.

Batavia begon de competitie goed en pakte veel punten. Na de winterstop werden de resultaten minder. Plek 7 tot en met 11 staat dicht bij elkaar. Dus ook Batavia heeft de punten nog hard nodig om nacompetitie te ontlopen.

Uiteraard bent u weer van harte welkom om onze jongen aan te moedigen. Ze kunnen elke steun op dit moment goed gebruiken. Aftrap is om 15:00 in Lelystad.

Tot zaterdag!