vv Woudenberg en hoofdsponsor Esso Voskuilen verlengen samenwerking

8 juni 2017 16:00

Wij zijn zeer trots en verheugd u mede te delen dat vv Woudenberg het contract met onze hoofdsponsor, Esso Voskuilen, heeft verlengd tot medio 2020.

Esso Voskuilen is al vele jaren onze trotse hoofdsponsor.  Het huidige contract met Cees en Gera van Ommeren loopt aankomende maand af en is met wederom drie jaar verlengd tot en met medio 2020.

Voorzitter Michel van Raaij en bestuurslid Commerciële Zaken Edwin Berentsen zijn blij en trots op de verlenging van het sponsorcontract met Esso Voskuilen. Vanaf het begin is Esso Voskuilen een trouwe sponsor gebleken, die vv Woudenberg altijd positief steunt.

Cees en Gera over hun bedrijf:

Al in de jaren 50 was Esso Voskuilen een begrip in Woudenberg en omgeving. Toen is de basis gelegd voor het prachtige bedrijf van nu waar wij ontzettend trots op zijn.

Voor 24-uurs tankservice, auto accessoires en benodigdheden bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn veel meer dan een tankstation alleen. In de shop met inpandige Delifrance vindt u een ruim assortiment aan belegde broodjes, een uitgebreide shop met rookwaren, zoetwaren, lectuur, bloemen en cadeau artikelen.

Tevens kunt u bij ons terecht om uw auto te wassen in onze ultramoderne wasboxen, bijkleuren onder onze zonnebanken of een aanhangwagen huren. Wij hebben ook uitgebreide mogelijkheden m.b.t. rekeningrijden en Esso EXTRA's. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Namens het bestuur danken wij Cees en Gera voor het verlengen van onze langdurige en succesvolle samenwerking.