Saestum F4 - Woudenberg JO9-3

Anoniem (schot)

Woudenberg F3 (najaar), 4e klasse 21

8 oktober 2011 9:30

Onze jongens mochten het vandaag opnemen tegen Saestum F4. Een team dat net als ons 3 punten had gehaald uit de eerste wedstrijden. We begonnen goed maar toch kwamen we al snel op een 1-0 achterstand. Daarna was iedereen weer bij de les en begonnen we net als vorige week goed te voetballen. Tijs zette goed door en maakt met een mooi schot tegen de onderkant van de lat en via de rug van de keeper de 1-1. We kregen voldoende kansen op de 2-1 maar de bal wilde er maar niet in. Quinn had wederom een paar mooie reddingen en coachte zelf de verdedigers om met hun mannetje mee te lopen, super gedaan Quinn!. Toch viel de 1-2, na wederom een mooie pass van Niels maakt Bjorn op fraaie wijze een doelpunt. Na de rust gingen we goed door en na een mooie actie van Milan schoot hij de bal er in, 1-3. Daarna gingen we wat slodiger voetballen en dacht iedereen dat we el er waren, Saestum scoorde uit een vrije trap de 2-3 en ook de 3-3 viel nog. Een mooie les dat we vanaf het begin tot het eind moeten blijven voetballen en dat niets vanzelf gaat. Volgende week uit naar Den Dolder voor een uitwedstrijd tegen DOSC F4.