Woudenberg JO8-2 - Jonathan F15

Jonathan F15

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

29 oktober 2011 9:00

Afgelopen zaterdag speelden we thuis tegen Jonathan F15. Helaas was Tybo ziek vandaag en waren we met zijn achten. We waren in het begin van de wedstrijd nog niet helemaal wakker en kwamen met 2 - 0 achter. Sem keepte goed maar was kansloos tegen deze tegendoelpunten. Toen gebeurde er wat. Iedereen ging harder lopen en deed goed zijn best. We kwamen bij de rust op 2-2 door mooie doelpunten van Denise en Kayleigh. In de tweede helft gingen we goed door, Thijs ging keepen en Sem weer voetballen. Door doelpunten van weer onze goed voetballende Denise en Kayleigh kwamen we voor met 4-2. Er werd hard gewerkt door Tom, Sam, Bjarne, Demi en Sem maar je zag dat we een beetje vermoeid raakten. Iedereen deed goed zijn best maar we renden teveel met zijn allen naar voren terwijl we beter moesten verdedigen. Thijs stond soms alleen tegenover 4 man van de tegenstander en dat gaat helaas niet. Dus helaas verloren we met 8-4. De volgende keer gaat dit hopelijk beter, dus let erop dat jullie wel moeten blijven verdedigen anders verliezen we onnodig.

Groetjes Gert