DVSA D1 - Woudenberg JO12-1

Woudenberg D2 (najaar), 3e klasse 26

19 november 2011 10:30

DVSA geen partij voor Woudenberg D2

Luuk de Kruif; middenveld in handen

Na zeven wedstrijden wacht Woudenberg D2 in de competitie nog steeds op het eerste puntverlies. Deze overwinningen worden echter gehaald tegen de zeven onderste ploegen uit de competitie. Vandaag op papier een topper als Woudenberg op bezoek gaat in Amerongen bij nr. 3 DVSA D1. De mannen uit Amerongen hebben weining in de melk te brokkelen. Woudenberg laat weinig heel van de tegenstander en keert met een onvervalste zevenklapper huiswaards.

Midweeks wordt er nog geoefend tegen de meiden MC1. Een leuke pot waarin bij vlagen goed wordt gevoetbald. Vandaag voor de competitie gaat 't erom en  moet er gewonnen worden om de kansen voor het kampioenschap in eigen hand te houden. De ambiance is goed. Mooi weer, een prachtig sportcomplex en een hoop Woudenbergse supporters. Deze supporters krijgen waar voor hun geld van de geel-zwarten. Er wordt leuk gevoetbald. Uitstekend gecombineerd. Ook als de doelpuntenmachine op gang is blijven de jongens elkaar goed vinden. Het middenveld, met een prima spelende Luuk de Kruif is in handen van Woudenberg. Achterin onderscheid keeper Jordy Kok zich door de sporadische aanvallen van DVSA onschadelijk te maken. Maar de 0-7 is bovenal een prestatie van het hele team. Een uitslag waaraan iedereen zijn steentje heeft bijgedragen en waarop niets valt af te dingen.