SVMM F4 - Woudenberg JO8-2

SVMM F4

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

19 november 2011 9:00

Afgelopen zaterdag op weg naar een mistig Maarn waar we moesten spelen tegen de plaatselijke SVMM F4. We begonnen goed aan de wedstrijd met een paar mooie doelpunten van Denise en Kayleigh. Helaas werd SVMM toen wakker en scoorden ze twee doelpunten achter elkaar. Sem deed goed zijn best maar kon niet voorkomen dat we op achterstand kwamen. Tybo, Thijs Bjarne en Sam probeerden met alle macht tegendoelpunten te voorkomen maar helaas lukte dat niet. Ook Tom deed goed zijn best met verdedigen en aanvallen maar hij kon het verschil helaas ook niet maken. De laatste 15 minuten van de tweede helft kregen we heel veel kansen maar scoorden we helaas maar twee keer, de kansen gingen er net niet in. Een mooi afstandsschot van Bjarne en natuurlijk weer een doelpunt van onze goalgetter Kayleigh. Helaas werd het 6-4 voor SVMM. Volgende week ben ik er zelf helaas niet bij en zullen de moeder van Kayleigh en Denise het leiderschap op zich nemen. Veel succes a.s. zaterdag!

Groetjes,

Gert