Woudenberg JO8-2 - DEV Doorn F5

Woudenberg F7 (najaar), 7e klasse 40

26 november 2011 9:00

We speelde vandaag de wedstrijd tegen de f5 van dev doorn

Helaas was Sam er vandaag niet bij en dus Gert onze leider ook niet!

Omdat we Sam miste had Gert wel voor versterking gezorgd we zouden er een spelertje bij krijgen.

Tot verbazing kregen wij er niet 1 Maar meteen 3 bij. Luuk, Mika en Joél kwamen ons helpen.

Omdat onze versterking daarna nog een wedstrijd hadden zouden we hun gebruiken als wissel.

Vrij snel scoorde Luuk het eerste doelpunt. het 2de 3de en 4de doelpunt werd gescoord door Joél. Jongens waren wel gemotiveerd maar wilde graag zichzelf bewijzen en hadden een klein beetje moeite om over te spelen er waren wel een aantal kansen voor Denise en Kayleigh die stonden regelmatig vrij maar kregen net niet de bal waar ze hem hebben wilde.

Thijs in de achterhoede wist de bal een paar keer goed weg te krijgen bij Sem vandaan en dat was weer een redding voor een tegendoelpunt. 5de doelpunt werd er ingeschoten door Tom. 6de en 7de door Luuk 8ste en 9de door Joél en het laatste goal die bal werd door Tybo goed aangespeeld door naar Tom en Tom scoorde onder de voeten door van Kayleigh! 10-0 gewonnen Yeahh

Nou denken jullie hey jullie vergeten er 1! En bjarne dan! Ja bjarne nou die roepen we uit tot man of the match hij heeft vele kansen gehad maar het lukte net niet! Maar ooh wat heeft Bjarne had gewerkt!

Het was een leuke wedstrijd goed gedaan jongens en meiden!

Groetjes,
    Carola