Woudenberg F7 aan kop na grote overwinning op candia 0-13

Candia '66 F5

F-Pupillen (voorjaar), F7, 7e klasse 088

28 januari 2012 10:00

Afgelopen zaterdag begon de nieuwe competitie weer met een uitwedstrijd tegen Candia F5. Het bleek al snel dat we veel te sterk waren tegen dit candia. Tom ging goed van start en scoorde het eerste doelpunt na ca. 2 minuten. Dat deed hij daarna nog nog 5 keer deze wedstrijd. Ook Kayleigh en Denise scoorden 1 maal. Bjarne en Sam scoorden beide 2 maal en niet te vergeten het eerste doelpunt van dit seizoen van Thijs. Ook scoorde Martijn nog bijna maar hij ging er net niet in. Al met al was het een makkie vandaag. Sem kreeg zelfs tijdens de wedstrijd extra keeperstraining van Folkert. De vorst is gekomen en ik ben benieuwd wanneer de volgende wedstrijd zal komen. Goed gedaan jongens en meiden, we staan na 1 wedstrijd nu bovenaan. Ook ben ik blij om te zien dat jullie de bal steeds meer overspelen naar elkaar toe, zo zie je dat het alleen maar makkelijker gaat.

Groetjes,

Een trotse trainer