Helaas streekderby verloren

Valleivogels F5

F-Pupillen (voorjaar), F7, 7e klasse 088

25 februari 2012 10:00

Afgelopen zaterdag moesten wij sinds lange tijd weer eens voetballen. Een streekderby tegen Valleivogels. Helaas konden Thijs en Sem er niet bij zijn vandaag vandaar dat we de hulp van Yannick Kurvers hadden ingeroepen.
    Tom wilde bij de afwezigheid van Sem wel gaan keepen en dat ging hem goed af. Martijn en Sam stonden hun mannetje in de verdediging vandaag met hulp van Yannick en Bjarne. Helaas kwamen wij al snel achter met 2-0. Maar toen kwam de stijdlust naar boven en scoorde Yannick een mooi doelpunt. Wij kregen enkele goede kansen om te scoren met name Bjarne, Kayleigh en Denise gingen een paar keer goed op de goal af. Helaas scoorde Valleivogels de 3-1 en gingen wij nog meer in de tegenaanval. Na een goede pass van Yannick op Denise scoorde Denise een mooie goal 3-2. Iedereeen ging nog beter zijn best doen en wij waren heel dicht bij de 3-3 met enkele goede kansen. Helaas scoorde Valleivogels toen de 4-2 en gingen onze koppies een beetje hangen. De einduitslag werd sterk vertekend 7-2.
    Komende zaterdag tegen Driebergen gaan we weer voor de winst. Het trainen is weer begonnen en de temperaturen gaan weer omhoog dus we kunnen er weer volop tegenaan.

Groet,

Gert