Moeilijke wedstrijd tegen koploper

Jonathan F14

F-Pupillen (voorjaar), F7, 7e klasse 088

17 maart 2012 9:00

Afgelopen zaterdag speelden wij thuis tegen de koploper Jonathan. Op voorhand dus een moeilijke wedstrijd. Iedereen deed extra goed zijn best vandaag. Het bleef vrij lang 0-0 door ook goed keeperswerk van Sem. Helaas konden wij deze stand niet vasthouden en verloren we uiteindelijk met 4-0. Geen slechte uitslag tegen de koploper. Het was vandaag de eerste wedstrijd zonder Tom, hij gaat verder bij de F3 en wij wensen hem daar heel veel succes toe. Gerran is weer terug in ons team, hij moest weer even wennen aan het tempo maar dat gaat hem zeker lukken.
    Komende week tegen Valleivogels thuis, weer geen makkelijke wedstrijd.

Groet,

Gert