Sporting 70 MC1 - Woudenberg MO15-1

Zaterdag 10 maart 2012

Ondanks nederlaag prima wedstrijd van de MC1

Laat in de middag moest de MC1 nog naar Utrecht afreizen voor haar 2e
    competitiewedstrijd. Geen onbekende tegenstander , in de bekercompetie  werd vorig jaar in Utrecht  met 6 – 3 verloren. We wisten dus dat we met
    een goede tegenstander te maken kregen. Om 17.15 uur werd het beginsignaal door de zoals later bleek uitstekende scheidsrechter begonnen. Woudenberg begon goed en was zeker gelijkwaardig aan de tegenstander, met  momenten was Woudenberg zelfs iets beter. Na een verdedigingsfout kwam Woudenberg ongelukkig met 1 – 0 achter. Woudenberg kreeg in de 1e helft een aantal goede kansen met als hoogtepunt een mooi schot van Ramona richting de kruising, maar de bal ging via de lat over. Groot nadeel voor Woudenberg was dat zowel Anne en Ramona beide een enkelblessure maar op halve kracht konden spelen, ook Emily was niet geheel fit. Gelukkig speelde Laura en Esther een hele sterke wedstrijd. Ook de rest van het team werkte hard maar kwam op sommige momenten fysiek iets te kort tegen Sporting. In de 2e helft liep het aan Woudenbergse zijde iets minder met als logisch gevolg een 2e doelpunt van Sporting. Woudenberg kon er niet veel meer tegenover zetten.
    Sporting kreeg nog een aantal kansen  en voor Woudenberg schoten Ramona en  Nicole nog een bal vlak langs de paal. Al met al kan de MC1 terug zien op een goede wedstrijd en kan als het zo doorgaat kan het goed meekomen in de Hoofdklasse B.

Verslag: Gerard van Hal