Woudenberg 6 - DVSU 3

Mannen beker reserve zaterdag poule, 6, Groep 2 087

8 september 2012 13:00

Gerco Bouwmeester

Het zesde elftal begon het bekeravontuur met de wedstrijd tegen vijfde klasser DVSU 3, waarin enkele spelers ons bekend voorkwamen, daar zij vorig seizoen nog uitkwamen voor Odin’59 6. In de eerste helft leek de thuisspelende ploeg een voorsprong te nemen, maar het schot van Willem kwam terecht op de paal. Verder waren er nog enkele mogelijkheden, maar bleef de stand in de rust nog op 0-0 steken.

Al snel in de tweede helft een vlotte aanval waarin aanwinst Tom de bal keurig voorgaf op Jonathan, die beheerst de doelman van de tegenpartij wist te passeren, 1-0. Woudenberg verdubbelde daarna de score naar 2-0. Een geweldige pass van Mark werd goed gecontroleerd door Willem, die de bal even bij zich hield en verwoestend met links uithaalde in de kruising. Een prima resultaat om komende zaterdag een vervolg te geven voor de eerste competitiewedstrijd bij RUC 2 om 12:00 uur.

Iedereen was het er unaniem mee eens dat Dennis de man van de wedstrijd was tegen DVSU 3. De aanvoerder zat overal kort op, waardoor de tegenstander nauwelijks kansen wist te creëren.