Woudenberg MB1 wint zonder problemen de 3e competitiewedstrijd

Meisjes B-Junioren (najaar), MB1, 1e klasse 03

29 september 2012 10:45

Sierd Smit

Vandaag thuis tegen FC Driebergen die in de beker al met 1-3 door de Woudenbergse MB1 werd verslagen. Vandaag mocht Esther Tolsma na haar dispensatie was geregeld meespelen. In het begin een rommelige wedstrijd met een overwicht van Woudenberg. Net voor de rust wist Ramona de goede keepster van Driebergen te verassen met een schot in dehoek. Hoge ballen op het doel werden allemaal goed gepakt door de keepster. In de rust werd dan ook gezegd dat er laag over de grond moest worden ingeschoten, dit gebeurde ook in de 76e minuut door Esther Tolsma, uit de rebound wist Eline te scoren. Driebergen kreeg iets meer balbezit en het leek erop dat ze de wedstrijd zouden laten kantelen. Echter wist Eline die vandaag weer prima speelde op snelheid haar tegenstandster er uit te lopen en met een droog schot te scoren. In de laatse minuten zette Driebergen nog aan en uit een corner werd het door een eigen doelpunt nog 3-1. Gezien het veldoverwicht van Woudenberg een verdiende overwinning al was het veldspel matig.