Woudenberg D2 speelt zich zelf uit de wedstrijd

Amsvorde D1

D-Pupillen beker poule, D2, Groep 2 56

20 oktober 2012 10:30

Zaterdagmorgen, the day after het kamp.
    Uiteraard wat vermoeid maar toch met veel ambitie reden we naar Amersfoort waar Amsvorde D1 op ons wachte.
    Al voor de wedstrijd waren er helaas al enkele spelers die zich negatief uitte, en waarom?????
    Leuk is dit niet en hoewel we de eerste helft goed speelde was de sfeer niet goed. De 2de helft gingen meerdere spelers op de tegenstander, op elkaar en op de scheidsrechter zitten mopperen. Dit MOET eruit, we hebben als club de 7 gouden regels afgesproken waaraan we ons zeker niet gehouden hebben.
    Als we de energie die we met praten hebben verbruikt voor het  voetbal hadden gebruikt hadden we zeker gewonnen. Wellicht had e.e.a. nog met het slaaptekort van het kamp te maken, laten we dat maar hopen, maar vanaf de volgende wedstrijd mag dit niet meer gebeuren.