F3 uit in Amersfoort, VVZA

F-Pupillen (najaar), F3, 4e klasse 20

27 oktober 2012 9:00

De F3

Vandaag speelde de mannen van de F3 om 9.00 uur tegen VVZA Amersfoort uit. Omdat het vannacht gevroren had waren de mannen moeilijk warm te krijgen.

Na de tactische bespreking met Arjan en Bertus was het zover iedereen was er klaar voor. De eerste tien minuten gingen de beide teams gelijk op en speelde Woudenberg op moment erg goed. Helaas kwam VVZA als eerst tot scoren en Woudenberg ging meer druk zetten. Drie pogingen van Neo kwamen net te kort en ook Thom kwam net te kort.

Na tien minuten zag je dat het team van VVZA al drie jaar op het grote veld speelde en schoten de ballen van grote afstand in het doel. Bij rust stonden we 5-0 achter.

Tijdens de rust weer tactische bespreking met Bertus, Arjan en Jayson voor de zekerheid maar even in een grote jas gehesen om op te warmen. En dat heeft geholpen.

Jayson startte de tweede helft als wissel maar toen hij weer begon ging hij al kapend en draaiend het veld over. Het hele team begon beter te spelen en ook weer een paar mooie kansen voor Bjarne, Neo en Thom.

Uiteindeijk hebben we verloren met 10-0, maar wel gewonnen met de penalties. Erg belangrijk om even te melden.

Na de wedstrijd douchen en nog een zakje chips van Ricardo om dat hij afgelopen zondag jarig was.

Goede wedstrijd mannen op naar volgende week!