Woudenberg 6 - DHSC 4

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

27 oktober 2012 13:00

André Smit

Dit seizoen voor de derde keer een thuiswedstrijd. De vorige ontmoetingen op eigen veld met DVSU 3 (2-0 winst, beker) en Odysseus’91 8 (5-0 winst, competitie) gingen gewonnen. Na de reeks uitwedstrijden met nederlagen, moest er tegen DHSC 4 punten gepakt worden. We begonnen goed aan de wedstrijd en Willem wist met een goed schot voor de eerste kans te zorgen. Zijn inzet werd gekeerd door de doelman. Niet veel later was het wel raak. Tom brak de score met een goed schot open, 1-0. Een mindere periode brak aan. Uit een vrije trap werd de gelijkmaker geïncasseerd en viel snel de 1-2 achterstand. Richting de rust en het invallen van Jonathan en Chris, bracht Jonathan vanuit een hoekschop van Sander de stand weer gelijk, 2-2. Tom zorgde voor de 3-2 en tevens de ruststand.

In de tweede helft wisten we de score uit te breiden. Tom benutte een strafschop , waarna de doelpunten volgden. Wesley schoot raak voor de 5-2 en ook Jeroen, op aangeven van Joost, tikte de bal over de doellijn, 6-2. Nadat Joost vorige week in de bekerontmoeting met FZO 2 (2-1 verlies) de bal wist binnen te werken, was dat in dit duel opnieuw het geval, 7-2. In de slotminuut wist ook Chris zich tussen de doelpuntenmakers te zetten, door een penalty te benutten, 8-2.

De drie belangrijke punten werden gepakt. Komende zaterdag een uitwedstrijd tegen Domstad Majella 2. Hopelijk kunnen we afrekenen met de slechte uitconfrontaties die we eerder hebben gehad dit seizoen. D’ran!