Woudenberg F3 op bezoek bij Sporting in Utrecht

Anoniem (schot)

F-Pupillen (najaar), F3, 4e klasse 20

3 november 2012 9:45

Op zaterdag 3 November speelde de F3 een wedstrijd uit bij Sporting in Utrecht. De mannen van de F3 begon goed aan de wedstrijd. Ze creerden door veel over te spelen een paar goede kansen, alleen de keeper van Sporting maakte een paar mooie reddingen.

Na een kwartier spelen kwam er vanuit een mooie opbouw het eerste doelpunt.Goalgetter Ricardo plaatste de 1-0 mooi in de hoek. De eerste helft werd afgesloten met een voorsprong en dit belooft wat voor de tweede helft.

De tweede helft begint gelijk goed en na een uitbraak scoort Ricardo snel de 2-0. Hierna gaat de wedstrijd op 'slot'. Inmiddels had sporting de keeper gewisseld en in de punt van de aanval gezet. En heel eerlijk hij kreeg drie kansen en ze gingen er ook allemaal in.

Gelukkig hadden we penalties nog waardoor er weer gelachen werd. Lekker met ze allen onder de douchen. Waar Neo inmiddels het record lang douchen wel heeft gebroken.

Volgende week nieuwe ronden nieuwe kansen. Goed gespeeld mannen!