Onnodig verlies MB1 bij Spakenburg

Anoniem (intikker)

Meisjes B-Junioren (najaar), MB1, 1e klasse 03

3 november 2012 13:00

De Woudenbergse meiden kunnen de kampioensaspiraties even in de koelkast zetten. Na de prima wedstrijd van vorige week was er geen schim meer over van het uitstekende spel tegen Zuidvogels. Al begon de MB1 goed door in de 3e minuut al op voorsprong t komen dor een prima afstandschot van Esther Tolsma was de pret al snel over. Spakenburg nam onder leiding van de technisch begaafde middenspeelster en snelle vleugelspits het heft in handen. Met de pauze stond er een 2-3 voorsprong voor de Woudenbergse meiden maar daarna kwam er van behoorlijk veldspel niet zo veel meer terecht. Het leek wel of het schoolfeest waar er een aantal waren geweest nog in de benen zat. Bijna geen bal kwam goed en liep woudenberg achter de feiten aan. Spakenburg was erg effectief en scoorde 4 keer op rij en dat had zelf erger kunnen zijn. Woudenberg kon er weinig tegenover stellen, Ramona en Eline kregen nog een prima kans maar ook dit leverde geen doelpunten op. Spakenburg passeert met deze overwinning Woudenberg en is nog ongeslagen. Volgende week moet het echt beter wil Woudenberg mee blijven draaien aan de top.