MB! maakt het zich onnodig moeilijk

Woudenberg MO17-1

VVIJ MB1

Anoniem (intikker)
    Anoniem (schot)

Meisjes B-Junioren (najaar), MB1, 1e klasse 03

10 november 2012 11:30

Mark Wams

De Woudenbergse meiden hadden in de 1e helft een groot veldoverwicht maar liet een aantal kansen onbenut. Er werd goed gespeeld tot aan de 16 meterlijn, ook verdedigend was er zeker in de 1e helft geen vuiltje aan de lucht. Met de pauze een minimale voorsprong van 1-0 door een doelpunt van Chantal. In de 2e helft zou het moeten gebeuren maar dat pakte toch bijna verkeerd uit. Tot aan de 52e minuut liep het volgens plan, door doelpunten van Nicole en Eline werd het zelfs 3-1. Maar daarna werden er onnodig fouten gemaakt, na een terugspeel bal schoot Kim de bal precies voor de voeten van een tegenstander en was het raak 3-2. VVIJ begon beter te voetballen en voerde de druk op. Na weer een ongelukkige trap van Kim in de voeten van de tegenstander kon Maartje de bal nog via de paal uit het doel werken. Bij twee goede aanvallen kregen zowel Ramona als ook Anne een dot van een kans om de wedstrijd definitief te beslissen, beide wisten echter vrij voor de keepster van VVIJ niet te scoren en bleef het tot de laatste minuut spannend met uiteindelijk een krappe maar verdiende overwinning van Woudenberg MB1.