Woudenberg F3 ontvangt Spakenburg thuis

Anoniem (schot)

F-Pupillen (najaar), F3, 4e klasse 20

10 november 2012 9:00

Op Zaterdag 10 November  waren de mannen van de F3 er weer klaar voor. Spakenburg kwam op beozek en na het nipte verlies van vorige week, was het nu tijd voor revanche.

De revanche was te merken, alle jongens van Jesper tot Bjarne gingen er goed tegenaan. Bjarne bewees weer eens dat hij als keeper absoluut zijn mannetje staat en hield de 0 de eerste helft! Een keeper in spé!! De eerste vijf tot tien minuten gingen ze gelijk op en vol op de bal. Een rush van Martijn (speedy Gonzales) zorgde er voor dat de 1-0 op het scorebord kwam. En dit gaf de mannen vleugels! Na een mooie combinatie kwam Ricardo op rechts van het doel te recht en gaf de bal voor en Maxim kon hem er mooi in schuiven.

Hierna viel snel het derde doelpunt en de de tweede helft ging de wedstrijd op slot. Er werd goed verdedigd door de mannen en Jesper wist een hoop ballen te stoppen als laatste man. Tom stond de tweede helft op het doel om dat hij dan tijdens de penalties op het doel kon staan!

Tieme ( de vader van Maxim) heeft iedereen zijn sport foto gegeven mocht je deze niet willen hebben graag woensdag weer terug geven, mocht je hem willen houden! Let op je mail.

Weer een mooie wedstrijd mannen!