Woudenberg 6 - VSC 11

Anoniem (schot)

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

10 november 2012 13:00

Het zesde blijft thuis de ongeslagen status vol houden. Ditmaal werden er wel punten verspeeld, na de vorige drie edities met overwinningen. Tegen een gelijkwaardige tegenstander VSC 11 behaalde de Woudenbergse formatie een 3-3 gelijkspel.

Al vroeg in de wedstrijd openden we de score door een treffer van Jeroen, nadat Willem na een goede voorzet van Tom de bal op de paal kopte, 1-0. Enkele minuten later had Willem de tussenstand kunnen verdubbelen, maar zag de doelman van VSC zijn schot keren. Ook Tom leek met een prachtige lob de bal in de kruising te werken, echter keerde zijn inzet via de lat weer terug in het veld.

In een kort tijdsbestek zette VSC 11 de achterstand om in een voorsprong. Onoplettendheid bij een corner van de tegenstander betekende de gelijkmaker, 1-1. Een afstandschot zorgde voor de 1-2 ruststand.

Met enkele mutaties begonnen we aan de tweede helft. Erik wist de stand gelijk te trekken door in tweede instantie alsnog het net te vinden, 2-2. Niet veel later zorgde een goede aanval tot een kans voor Erik die net over schoot. Door een onnodige overtreding van Luuk in het eigen strafschopgebied zorgde twee minuten voor tijd voor een penalty en de 2-3 achterstand. Uit een corner van Tom bracht aanvoerder Dennis de stand alsnog gelijk door de bal keurig over de doelman heen te schieten, 3-3.

Volgende week een belangrijke uitwedstrijd om afstand te nemen met laagvliegers Odysseus’91 8 en Odin 3. De laatstgenoemde hekkensluiter is de tegenstander. Dit duel begint om 12:00 uur.