Woudenberg F3 uit bij Hoogland

Anoniem (solo)

F-Pupillen (najaar), F3, 4e klasse 20

17 november 2012 9:30

Na de winst van vorige week waren de gezichten voor de mannen hoog gespannen. De spanning was zelf zo hoog dat Arjan als eerste op de parkeerplaats was. Nou dat zegt wat!

Aankomst bij Hoogland even zoeken naar een parkeerplekje waardoor we precies om half tien op het veld stonden. Maar ik geloof dat de mannen nergens last van hadden.

Gelijk bij de aftrap laat Woudenberg zien dat ze willen winnen. Er word fel op de bal gezeten. Zo fel zelfs dat Thom komende vanuit de verdediging recht op het doel af gingen om te scoren. Om met Arjan te spreken sterk zijn en door gaan op de bal. Mooi is dat er altijd aan het begin word afgesproken waar iedereen staat, maar dat de beide verdedigers de eerste twee doelpunten maakten.

Hierna ging het snel los! Wel nog een tegendoelpunt in de eerste helft, maar Jesper stond de rest mooi uit het doel te houden.  Maar door goed overspelen volgt als snel het derde doelpunt van Neo die als spits elke keer op juiste plek stond.

in de tweede helft begonnen de mannen weer goed met de focus voor de bal. Een corner van Maxim die, zoals hij zelf zegt bedoeld was voor Neo draait prompt in de verre hoek het doel in. Ook in de tweede was Hoogland af en toe erg gevaarlijk, maar Jesper stond zijn mannetje, als een soort Edwin van de Sar  hield hij de ballen uit het net.

In de rust was afgesproken dat de verdedigers mits er één iemand achter bleeft ook mee naar voren konden, En dat was voor Thom niet tegen dovemans oren, met een solo en sterk doorgaan op de bal legt hij zijn tweede doelpunt in het net.

Op het middenveld was Ricardo weer heer en meester veel actie's zorgde er voor dat veel ballen bij Neo terecht kwamen en ook hij zijn tweede doelpunt maakt.

Eén van de bekende snelheid solo's van Martijn bracht nog een doelpunt!

De Woudenberg F3 leert elkaar steeds beter kennen en dit is te merken! Bertus en Arjan weten met hun enthousiasme precies de juiste snaar te raken. Bij winst/verlies er word altijd gelachen.

Op naar de volgende wedstrijd!