Op bezoek bij Cobuboys F4

Anoniem (solo)

F-Pupillen (najaar), F3, 4e klasse 20

1 december 2012 9:30

Vandaag stonden we weer voor een nieuwe competitie uitdaging om stevig in de middenmoot te komen. Doordat Thom ziek was en Jesper ook niet helemaal fit was, waren er geen wissels. Alleen ja........ wie gaat er dan keepen!!! In de eerste helft heeft Bjarne weer op het doel gestaan en Maxim nam de tweede helft voor zijn rekening.

Doordat Bjarne steeds een verre uittrap uit de benen haalde. Speelde de man steeds op de helft van de tegenstander. En doordat iedereen zich weer aan zijn positie hield kon Ricardo na mooi overspelen de 1-0 vlot in het doel leggen. Hierna gingen de mannen los, er werd veel naar elkaar gekeken en daardoor ook overgespeeld. Hierdoor kon Neo mooi de bal intikken en stond de twee nul op het bord. Hierna volgde al snel de 3-0 van Jayson. Als er een ruime voorsprong is gaat iedereen voor eigen geluk en wilden de 4-0 niet meer vallen in de eerste helft.

Het begin van de tweede helft begon weer zoals de eerste helft waardoor Neo al gauw instelling werd gebracht om de 4-0 te maken. Kort daarna wist Bjarne de 5-0 met een mooi schot in de verre hoek in doel te leggen. Na goed spel van Ricardo en Jayson op het middenveld kon Neo de bal er voor de 6-0 inleggen.

Daarna volgde één van de befaamde aanvallen van Martijn, goed door gaan op de bal en dan scoren. Mooie goal Martijn. Hierna gingen de mannen nog steeds door en Bjarne legde bal nog één maal achter de keeper.

Een mooie 8-0 overwinning! Hierna de penalties waar Maxim als een soort Edwin van de Sar net niet de eerste kon pakken. Mooie duik!

Gelukkig hebben we de foto's nog. En helaas kan staat de uitslag van CJVV F5 er nog niet op maar op dit moment staan we mooi zesde. Tom Egbers zou zeggen het linker rijtje!

Op naar volgende week!