Woudenberg 6 - Hercules 9

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

9 april 2013 20:15

André Smit

De avond- en inhaalwedstrijd tegen Hercules 9 bracht, na drie nederlagen op rij, een 2-1 overwinning. Anderhalve week geleden verloor het zesde met dezelfde cijfers de wedstrijd. Woudenberg kwam veel beter voor de dag en wist halverwege de score te openen. Tom wist op tijd te schieten en doel te treffen. Dit was overigens ook de ruststand.

In het tweede bedrijf bleef de thuisploeg er kort opzitten, waardoor Hercules weinig aanvallend kon spelen en er geen kansen te noteren vielen. Tom wist zijn tweede van de wedstrijd te maken, door de keeper met bal en al voorbij te lopen, 2-0. Meerdere kansen waren er om de score uit te breiden. Toch kwam Hercules tien minuten voor tijd op 2-1, maar dit werd niet meer weggegeven.