Woudenberg speelt slapjes en verliest.

Delta Sports D2

... (scrimmage)
    Stefan van Dieten (scrimmage)
    Anoniem (solo)

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 41

16 maart 2013 9:00

Zaterdagmorgen,  eindelijk....eindelijk weer eens een competitiewedstrijd.
    Het was blijkbaar even wennen want we begonnen zonder overtuiging. Waar we juist iedere wedstrijd de duels wonnen was dat vandaag anders. we kwamen dan ook snel op 1-0 achterstand. in de loop van de 1ste helft werden iets scherper en kwamen er ook kansen. 1 daarvan werd keurig door stefan binnen getikt maar gelijk daarna viel hij al weer aan de andere kant 2-1. De 2de helft het zelfde beeld. snel een doelpunt van Delta sport en weer achter de feiten aan lopen. de 3-2 viel 5 minuten voor tijd door Tim maar was te laat om nog een gelijkspel te halen, dit was ook niet verdiend geweest.
    Zaterdag komt Delta sport naar ons en kunnen we de verhoudingen weer recht zetten, maar dan moeten we er allemaal voor gaan!!!