Woudenberg gedeeld eerste na winst

Aurora D1

Anoniem (intikker)
    Anoniem (schot)
    ...
    Anoniem (schot)
    ... (solo)

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 41

24 april 2013 19:00

de KNVB heeft in haar wijsheid besloten een compleet schema op 4 mei in te plannen. Midden in de vakantie dus niet handig. Gelukkig heeft aurora hetzelfde probleem en konden we de wedstrijd woensdag spelen.
    Met 12 man, Luuk was ziek, begonnen we goed.
    Met snelle aanvallen kwamen we met de rust op2-0 door doelpunten van Tim en een fraaie van Loek.
    kort na rust werd het 3-0 door Danny daarna gingen we lopen met de bal en speelde we slordig en mat. Uiteindelijk schoot max de verlossende 4de er in met een verdiende overwinning als resultaat.