Na veel afgelastingen eindelijk weer een wedstrijd!

SVL F1

Anoniem (schot)

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse 48

2 maart 2013 10:00

Niels de Weijer

Vandaag was het dan zover na een aantal zaterdagen verplicht niet voetballen, mochten de mannen er vandaag weer tegenaan.

Iedereen was aanwezig en had er zin, vandaag kregen we de F1 van SVL op bezoek. Na de instructie van Arjan en Bertus begon rond 10:00 uur de wedstrijd.

Woudenberg F3 zat er gelijk goed in. Iedereen stond mooi op zijn positie en je merkte dat ze wilde winnen. Door veel druk te zetten werd Jayson mooi vrijgespeeld voor het doel en kon de 1-0 op zijn naam zetten. Het mooie overspel en goed door gaan van Thom leidde als snel naar de 2-0. Mooi schot Thom!

Hierna volgde er één of twee kansen van de tegenpartij maar zoals altijd stond Jesper het doel weer goed te verdedigen. Net voor rust wist Ricardo met een mooie solo de 3-0 op het scorebord te zetten.

Na de rust ging Neo op het doel, Neo liet zien waarom hij dit graag wilde een mooie redding zorgde ervoor dat er geen tegen doelpunt viel. In de tweede helft kwam het spel in de F3 nog meer opgang, Vooral het goede overspelen en het kijken maakte de wedstrijd zeer aangenaam om naar te kijken. De 4-0 van Ricardo was een schot in de korte hoek net buiten de zestien.

Hierna wilde de genen die nog niet gescoord hadden graag hun doelpuntje mee pakken. Een mooie combinatie tussen Ricardo, Yannick en Martijn zorgde uiteindelijk voor 5-0. Een mooie voorzet van Ricardo werd maar net door Maxim op de paal geschoten.

Snel daarna floot de scheidsrechter de wedstrijd af en was het tijd voor penalties.

Op naar de volgende wedstrijd, en nog steeds eerste in de competitie!