Mooie overwinning Woudenberg D2

DEV Doorn D1

Stefan van Dieten (scrimmage)
    Anoniem (schot)

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 41

2 maart 2013 10:45

8 december 2012...we wisten nog niet dat de koningin afscheid zou nemen;
    8 december 2012...de winter moest nog beginnen;
    8 december 2012...ajax zit nog in de europa leque en in de knvb beker;
    8 december 2012...DE LAATSTE COMPETITIEWEDSTRIJD VAN DE D2!!!!!

Ja,ja zo lang geleden was het alweer dat we een officiele wedstrijd gespeeld hadden maar gelukkig heeft koning winter eindelijk zijn koffers gepakt en kunnen we weer.
    Nadat we woensdag een belangrijke oefenwedstrijd hadden gespeeld stond vandaag de eerste competitiewedstrijd van 2013 op het programma.
    Niet de eenvoudigste om mee te beginnen maar DEV D1.
    Op een mooi hoofdveld voor de prachtige nieuwe accommodatie van DEV begonnen we om 10.45h aan de afstrap.
    Zonder Daniel, hij was met de D1 mee, starten we met maar 1 wissel maar begonnen we scherp aan de wedstrijd.
    Dit hielden we bijna de gehele wedstrijd vol wat resulteerde in een mooie 0-2 ruststand door doelpunten van Stefan en Tim.
    Het wachten was op de 0-3. Achterin werd goed verdedigd maar helaas gingen kansen van opnieuw Tim, Danny en Luuk er niet in dan zal je zien dan valt hij aan de andere kant wel.
    Een hele fraaie voor Jordi onhoudbare pegel zorgde ervoor dat we 5 minuten voor tijd op 1-2 kwamen maar gelukkig hielden we verdiend de voorsprong vast en wonnen we onze 1ste pot.
    KLASSE MANNEN....volgende week Valleivogels thuis.