Verdiende en ruime overwinning voor MB1

Anoniem (intikker)

Meisjes B-junioren zaterdag, MB1, 1e klasse 4

9 maart 2013 13:00

De 1e competitiewedstrijd van dit jaar voor de MB1. Na een prima wedstrijd tegen Houten voor de beker afgelopen woensdag was het belangrijk om 3 punten binnen te halen. De 1e helft had Woudenberg een veldoverwicht echter benutte de enkele kansen die ze kregen niet.
    Verdedigend zat het bij Woudenberg goed in elkaar zowel Esther Staak, Maartje en Jamie speelde een uitstekende wedstrijd.
    Woudenberg speelde met een wat aangepaste opstelling, vanwege het ontbreken van onze keeper en spits. Vooral voor Ramona was dit jammer want dit was wel een wedstrijd waar ze zeker had gescoord. Voor de zekerheid zat Savannah van Ekris in de dugout als eventuele vervangster want enkele meiden hadden al gespeeld met het damesteam en kwamen niet allemaal even fit terug. Onze stand-in in de goal ze werd in de wedstrijd ook Kim genoemd hield de MB1 in de eerste helft prima op de nul.
    Na de pauze werd er door Woudenberg beter verzorgt gespeeld en dan komen ook vanzelf de doelpunten. Na enkele mooie combinaties wist Woudenberg 5 x te scoren. Compliment voor de hele ploeg en zeker ook voor Lotte en Lisa die met een prima inzet zeker een belangrijke bijdrage hebben geleverd in het mooie resultaat.