Beetje fris, wel mooie overwinning D2

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 41

23 maart 2013 9:00

Jan van de Haar

Zaterdagmorgen 23 maart...eindelijk LENTE en thuis spelen op het hoofdveld wat wil je nog meer???
    Het anwoord is duidelijk:  een paar graden erbij, met een gevoelstemperatuur van -15Gr. voelde het openen van de koelkast als een fohnwind.
    Toch begonnen we goed, lekker fel en duidelijk beter dan vorige week.
    Delta Sport is een goede ploegdat wisten we van vorige week toen Delta Sport de betere ploeg was.
    We kwamen dan ook verdiend op 1-0 door Danny, hierna vielen we terug en kwam Delta Sport in hun spel en ook op 1-1, kort na rust zelfs op 1-2 omdat we de bal niet goed en snel genoeg rondspeelde. De 1-2 was de "wake-up" en we voerde de druk op wat automatisch beter spel tot gevolg had.
    Tim schoot prachtig diagonaal de 2-2 binnen en Luuk knalde de 3-2 overwinning in de touwen. Dit hielde we vast Loek was tot 2x toe dicht bij de 4-2 maar die schiet hij er gewoon volgende week in.
    Maar de Man Off The Match was overduidelijk onze keeper Jordy.
    Een strafschop stoppen en diverse fantastische redingen hield ons in de moeilijke fase in de wedstrijd.
    Prima mannen.