mooie en verdiende overwinning D2

Anoniem (schot)

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 41

6 april 2013 10:45

Het veld was gortdroog, keihard en de wind krachtig.
    Maakte de D2 niet uit. Na een goede felle warming-up begonnen we goed aan de wedstrijd. Zonder Loek (geblesseerd) was het wachten op de 1ste goal van Woudenberg.
    Enkele schotten gingen naast en de grote keeper van Aurora D1 wist met enkele reddingen de 0 te houden. Totdat Danny mooi doorbrak en binnen de 16 werd gevloerd...STRAFSCHOP.   Luuk stond achter de bal en schoot keurig de 0-1 binnen.
    Dit was tevens de ruststand.
    2de helft wind mee, dat scheelde en we kregen meerdere kansen, 1 daarvan werd via ee mooie aanval vanaf de 16meter mooi door Daniel over de keeper in de verre hoek geschoten 0-2.
    Verdedigend hielden Charley, marcel, bram, Jarie en Daniel de boel de hele wedstrijd dicht waarmee de 0-2 een mooie overwinning betekende.