D2 mede koploper na winst op HDS D1

Anoniem (schot)

D-pupillen zaterdag, D2, 2e klasse 41

13 april 2013 12:00

Het weer was goed en we hadden er zin in.
    concurrent HDS had 1 verliespunt en als we zouden winnen gaan we de ploeg uit leersum voorbij op de ranglijst.
    De wedstrijd ging gelijk op maar door een mooie uitbrawinststijging Tim keurig de 0-1 langs de keeper te schuiven.
    We kwamen ook niet ongeschonden de wedstrijd door, Stefan viel met een knie blessure na 12 minuten uit en Luuk 5 minuten later met een enkelblessure dieven tijdens het schoolvoetbal was opgelopen.
    Danny en Bas vulden de posities goed in en de 2de helft scoorde we ook verdiend de 0-2 door Danny. 5 minuten voor tijd viel ook Danny met een flinke buil op zijn hoofd uit waardoor Luuk nog er in moest om de 11 in stand te houden.
    Mooie overwinning weg gaan er nu voor!!!