Een aantal wedstrijden bij elkaar

SVL F1

Anoniem (schot)
    Neo Stalman (schot)
    ... (e.d.)

F-pupillen zaterdag, F3, 4e klasse 48

20 april 2013 9:00

Na een aantal wedstrijden geen verslag te hebben gemaakt. Gaat uw razende reporter vandaag proberen meerder wedstrijden in één verslag te zetten.

Vandaag 20 April mochten wij vroeg op pad richting SVL Langbroek. Om 9:00 mochten we daar een wedstrijd spelen tegen de F1. Een goed begin van Woudenberg wat na een minuut of 5 wat te makkelijk wilde voetballen. Waardoor SVL vlot door een mooi schot op 1-0 voor kwam. Daarna bleven de mannen een beetje rommelig voetballen maar scoorde Jesper wel de 1-1! Mooi schot Jesper. SVL opende al snel de aanval waardoor de 2-1 snel gemaakt werd. Hierna was het al snel rust. Tijdens de rust werden de mannen door Bertus even goed op  hun posities gewezen.

De tweede helft begonnen we allemaal weer goed waardoor we snel de 2-2 konden maken. Hierna kwamen steeds met een beetje mazzel voor het doel van de tegenstander waardoor we uiteindelijk met 2-5 gewonnen hebben goed gedaan mannen.

FC Driebergen - Woudenberg F3

Vorige week ,13 April, stond er een belangrijke wedstrijd op het programma tegen de nummer 1 van de competitie. Een wissel binnen de gelederen van de F3, Maxim wilde het graag proberen als keeper, viel deze wedstrijd goed op zijn plek.

De wedstrijd begon erg goed de mannen van de F3 zaten goed op de bal, waardoor er weinig ruimte voor FC Driebergen was om over te spelen. Een paar goede ingrepen van de verdedeging en het samen werken met de keeper zorgde ervoor dat we geen doelpunten tegen kregen.  Na een minuut of tien spelen viel dan toch de 1-0 voor FC driebergen. Hierdoor liet de F3 zich niet van de wijs brengen en gingen door met goed voetballen. Hierdoor was het voor de toeschouwers ook een aantrekkelijk wedstrijd om naar te kijken.

Uiteindelijk werd het 6-3 voor FC Driebergen, maar tegen de nummer 1 en gezien de wedstrijd een prima uitslag.

We hebben nog een aantal wedstrijden gespeeld, waaronder een mooie vriendschappelijke pot tegen DOVO. En de winst bij Seastum en het verlies bij Delta Sports.

Maar mannen we staan nog steeds derde en jullie beginnen super goed met elkaar te voetballen. Ook de sfeer onderling is erg leuk, De razende reporter denkt over het algemeen dat jullie het douche nog het meest leuk vinden. Misschien moeten we het einde van de competitie nog even een aantal prijzen uitreiken.

Bijvoorbeeld:
    Meest kleinste douche
    Meest vieze douche
    Meest koude douche
    Wie staat er het langst onder de douche
    En wie heeft het meest zijn hoofd gestoten bij het buik glijden.