Woudenberg 6 - ODIN'59 3

Mannen Zaterdag reserve, 6, 6e klasse 19

4 mei 2013 12:15

André Smit

Hekkensluiter Odin’59 3 kent een moeizaam seizoen en hadden voor dit duel precies elf spelers.  Echter raakte er nog een speler geblesseerd, waardoor het team verder ging met een man minder. Woudenberg 6 kwam door een schot van Jeroen, op aangeven van Willem, op een 1-0 voorsprong. De assistgever bij de openingstreffer, zorgde zelf voor de 2-0.

Richting de eindfase van de eerste helft schoot Joost hard de bal in het doel, 3-0. Na een goede actie van Mark werd de ruststand op 4-0 gezet. Joost wist in de tweede helft voor twee extra treffers te zorgen. Ook Erik zag zijn voorzet op Khalid in het doel belanden, waarna Khalid voor de 8-0 eindstand tekende.