Woudenberg 8 verslaat Jonathan 5

Anoniem (scrimmage)

Mannen, 8, Groep 2 090

7 september 2013 14:45

De eerste bekerwedstrijd voor woudenberg 8 is in een overwinning geeindigd.
    De eerste helft was slecht van beide kanten waar woudenberg een licht overwicht had en de meeste kansen. De 0-1 was een schitterende omhaal van 16 meter van Sander van Vliet, nog geen 5 min later scoorde Jonathan 1-1. Daarna was Woudenberg de kluts kwijt en vergaten ze de makkelijke oplossing te zoeken, dit resulteerde in een foute pass en de tegenstander kon met een mooi afstandsschot 2-1 maken. Vrijwel direct daarna scoorde Khalid uit een mooie aanval 2-2 en creerde woudenberg een aantal mogelijkheden maar deze werden niet verzilverd waarna Erik vd Linden met een verkeerd geraakte uittrap de bal bij de tegenstander in de voeten speelt en deze schitterend de bal langs de keeper schiet staat woudenberg onterecht 3-2 achter. Vlak voor rust mocht Willem van den Pol er nog 3-3 van maken na een voorzet van Erik van Egdom. Na de nodige wijzigingen ging Woudenberg er vol tegen aan en creerde een aantal kansen maar deze werden niet verzilverd, na een kluts bal tussen 2 verdedigers wist Erik van Egdom de bal achter de keeper te werken. Woudenberg ging onverstoord door met kansen verprutsen en Jonathan kon niks creeren vanwege goed verdedingswerk van Woudenberg, waardoor er een 4-3 overwinning werd behaald. Tot volgende week waar we onze eerste competitiewedstrijd spelen om 12:00 thuis tegen Roda46.