D4-CJVV D5 (0-0) 1-3

D-pupillen zaterdag, D4, 4e klasse 29

21 september 2013 10:30

Hans van de Waal

Net als vorige week begonnen we prima aan de wedstrijd.
    Wij stoorden snel tijdens de opbouw van CJVV, en daar hadden ze duidelijk moeite mee. Ook onze aanvallen liepen meer dan aardig.
    De eerste helft hadden we zelfs kansen om op voorsprong te komen. Helaas zat het ons in de afronding niet ( bal op de lat) mee, dus gingen we met 0-0 de rust in.
    In de 2e helft hadden we het iets moeilijker. Wij bleven als team wel goed druk zetten bij onze gasten maar liepen vaker iets iets minder goed vanuit onze positie, en daardoor vielen er gaten.
    Dat we uiteindelijk met 1-3 verloren was jammer, maar gezien ons prima spel niet meer dan dat!
    Met het gegeven dat onze tegenstander (alleen 2e jaars) vorige week met 19-0!! had gewonnen voelde de uitslag bijna als een overwinnen.....
    ....alleen dan zonder punten :)
    Volgende week naar Soest, we vertrekken dan vroeg.......erg vroeg!