Delta Sports F2 - Woudenberg JO9-3

Anoniem (corner)

F-pupillen zaterdag, F3, 3e klasse 21

21 september 2013 8:30

Na de goede wedstrijd tegen Valleivogels F1 (4-2 verlies) van vorige week, gingen we vol goede moed naar Houten! Ondanks dat we erg vroeg op de parkeerplaats stonden, had iedereen er zin in! Na een goede warming up begonnen we zeer scherp aan de wedstrijd en lieten de jongens van Delta Sport dan ook schrikken door snel met 0-1 voor te komen door een goed uitgespeelde goal van Jordie Richel. Ondanks dat de tegenstander duidelijk sterker was hielden we goed stand. Na een tijdje werd het echter toch 1-1. Weer dacht Delta Sport er te makkelijk over en namen we weer de voorsprong. 1-2. ( Max Remy) Ook nu kwam de tegenstander weer op gelijke hoogte. Helaas net voor de rust kwamen ze zelfs op een 3-2 voorsprong. We waren er toch van geschrokken en begonnen daardoor niet scherp genoeg aan de tweede helft. Heel snel scoorde Delta Sport twee keer achter elkaar en waren we erg van slag. Daardoor konden zij vrij makkelijk uitlopen naar 9-2. Gelukkig maakten we nog een goal in de tweede helft en was de eindstand uiteindelijk 9-3 ( Jordie Richel) geworden. Heel goed gedaan jongens! Van deze tweede helft hebben we kunnen leren toch...?