Woudenberg JO9-3 - DEV Doorn F1

F-pupillen zaterdag, F3, 3e klasse 21

28 september 2013 9:00

Petra van Eijkelenburg

Heerlijk weer, De directe concurrent op bezoek, en heel goed getraind de afgelopen week! het waren deze morgen alle ingrediënten voor een mooie wedstrijd. Nadat we de opstelling wat gewijzigd hadden ten opzichte van vorige week, gingen we wat moeizaam van start. Toch na enkele minuten kregen we beter grip op de wedstrijd. We kwamen dan ook terecht met 1-0 voor door goed samen spel en afgemaakt door Finn. Toch hebben we dan wel last om onze taken uit te blijven voeren, en redde onze uitstekende keeper Jesper ons van een snelle gelijkmaker. Toch werd de tegenstander beter en kwam dan ook vrij snel achter elkaar op 1-2. Dit was ook de rust stand. In de tweede helft was de tegenstander echt heel goed in het over spelen en wij probeerde er alles aan te doen om ze te stoppen maar dat was helaas niet genoeg. Daardoor moesten we nog wat tegen doelpunten incasseren. Ook wij kregen nog een kans op een doelpunt maar na goed overspelen van Jordy schoot Finn helaas recht in de handen van de keeper. De eindstand werd uiteindelijk 1-5, maar het was een leuke wedstrijd tegen een best goede tegenstander. Prima gedaan jongens!!