HDS C1 - Woudenberg JO15-2

C-junioren zaterdag, C2, 2e klasse 21

28 september 2013 12:45

C2 beleeft zware middag

Na het bemoedigende spel van vorige week staat er vandaag een pittige tegenstander voor de deur, HDS C1. Weer een C1, dus zeker een aantal zeer goede spelers. Ook de kracht ontbreekt weer niet, gezien de lengte van de tegenstander. Er is zelfs een speler van FC Utrecht teruggekomen die het daar net niet redde. Kortom, het zal pittig worden. HDS neemt gelijk het initiatief en dringt Woudenberg terug. Maar de Woudenbergers weren zich vooralsnog goed en ook keeper Laurens pakt een aantal fraaie ballen. Tussen de 13e en  25e minuut weet de thuisploeg in een sterke fase toch het verschil te maken en loopt uit naar 4-0. Woudenberg moet uitkijken dat het geen grote score wordt en brengt in de 2e helft Christiaan en Nick. Woudenberg komt hierdoor zelf wat meer aan voetballen toe en de tweede helft is vervolgens wel keurig in evenwicht qua sterkte. Woudenberg speelt uiteindelijk een goede tweede helft en een doelpuntje hadden we zeker verdiend, maar die blijft helaas uit. Voor de statistieken scoort HDS nog de 5-0, maar daar blijft het dan ook bij. Het is geen schande om van deze tegenstander te verliezen. Koppies omhoog en volgende week meer kans tegen SVL C1.