DOVO F2 - Woudenberg F1 1 - 0 (We zien vooruitgang)

DOVO F2

... (intikker)

F-pupillen zaterdag, F1, 2e klasse 15

5 oktober 2013 9:30

Hoi allemaal,

Verzameld om 8:30, een mooi tijdstip voor een uitwedstrijd. DOVO F2 stond voor de wedstrijd 2 punten achter onze jongens, maar hadden wel gelijk gespeeld tegen GVVV F1, dus dat het niet makkelijk zou worden was vantevoren wel duidelijk. De jongens hadden de afgelopen 2 wedstrijden zelfvertrouwen getankt na de 2 makkelijke overwinningen tegen UVV F4 en  Quick 1890 AFC F3.

Vanaf het begin stonden onze jongens onder druk. DOVO was verschillende malen erg gevaarlijk en Yuri ontpopte zich als absolute uitblinker. Ook het geluk zat in het begin erg mee. Tot twee keer toe werd de paal door de tegenstander getroffen. Toch werd er zeker niet slecht gespeeld en zag je acterin en op het middenveld af en toe mooie combinaties en passes. (Een echte vooruitgang met het begin van de competitie). Halverwege de 1ste helft viel dan toch het eerste doelpunt, een schot werd nog wel gekeerd door Yuri, maar de rebound was wel raak. Toch liet ook Woudenberg nog wel van zich spreken in de eerste helft. Twee grote kansen werden om zeep geholpen. Ook waren ze diverse keren dreigend, maar ontbrak het aan de eindpass om een echte kans te creëren. Dit is een punt dat duidelijk nog voor verbetering vatbaar is voor dit team en ondertussen wordt er al aan gewerkt tijdens de training.

De tweede helft bleef DOVO dreigend, maar was het wel evenwichtiger verdeeld. Je had het gevoel dat een doelpunt aan beide kanten zou kunnen vallen. DOVO had wel iets meer kansen, maar dat lag meer doordat wederom de eindpass vaak niet goed was of achterwege bleef. Uiteindelijk bleef het bij 1-0 een toch verdienstelijk resultaat tegen een heel behoorlijk team.

Man of the Match: Yuri

Volgende week:
    Er staat een wedstrijd gepland tegen de F2 van onze club. Eigenlijk jammer dat ze bij elkaar in de poule zitten. Tijdstip is wel fijn 10:00 eindelijk een beetje uitslapen.

Prognose 1-3 voor F1

Fijne week