Uit tegen DOVO F4

Anoniem (schot)

F-pupillen zaterdag, F3, 3e klasse 21

5 oktober 2013 8:30

Gezien de resultaten van de tegenstander, moest dit te doen zijn. Weer om 7:30 op de parkeerplaats is voor de ouders een hele opgave, echter de spelers hebben er minder moeite mee. Na een rit zonder oponthoud bleek dat we om 8:00 bij DOVO aangekomen voldoende tijd hadden om lekker in te spelen. Dit had als resultaat dat we lekker scherp aan de wedstrijd begonnen. We speelden dan ook een goed eerste helft tegen een goed team van DOVO. Door een goede solo actie van Maico van Hattem  kwamen we verdient op 0-1. Omdat na de voorsprong even gas terug namen werd het gelijk 1-1. kort er na werden we weer scherp en na een goed voorzet van Jordy en het door tikken van Finn was het weer Maico die de 1-2 maakte. We speelde een zeer goed eerste helft met goed verdedigend werk van Roberto, Tijs en Siebe. In de tweede helft moest Finn op de goal en begonnen we ook weer goed met kansen voor Vince en Jordy na goed voorbereidend werk van Jesper. Helaas zakte door het missen van deze kansen de moed ons in de schoenen, en waren we niet scherp meer. daardoor werd er door de tegenstander handig gebruikt gemaakt van onze fouten. Dit zorgde voor uiteindelijk 4 doelpunten voor DOVO in de tweede helft. De eindstand kwam daardoor op 5-2. Toch hebben we een goed eerste helt gespeeld! en hielden we het ook in de tweede helft een paar minuutjes vol. We komen steeds verder! Als we wat beter met onze krachten omgaan en niet zo snel van slag raken na een tegen doelpunt dan gaan we een wedstrijd winnen, want de verschillen in kwaliteit zijn niet zo groot als het lijkt. Op naar de volgende wedstrijd!!